Lege oharra

Pribatutasun-politika

Arduraduna BASTIDA IKASTOLA
Xedea Inprimakiaren bidez jasotako eskaera/informazioa kudeatzea.
Legitimazioa Interesdunaren baimena.
Hartzaileak Ez da inolako daturik transferituko hirugarreni, legezko betebeharra ez bada.
Eskubideak Datuetarako sarbidea, horiek ezabatzeko eta aldatzeko eskubidea, baita beste eskubide batzuk, informazio gehigarrian adierazten direnak.
Informazio Osagarria Datu Babesari buruzko informazio osagarri eta zehatza kontsultatu dezakezu gure egoitzan.

Aurkakoa jakinarazten ez diguzun bitartean, zure datuak aldatu ez direla ulertuko dugu, eta aldaketen berri ematea onartzen duzu, baita aipatutako helburuetarako erabiltzeko baimena mantentzen duzula ere.

Inprimaki honen bidez datuak jasotzea, horiek tratatu eta biltegiratzeko baimenik gabe, baiezkoa eta borondatez baimenik eman ezean, berehala ezabatuko dira haiekin inolako ekintzarik egiten jarraitu gabe.

Lege-oharra

Webgunearen jabearen informazio orokorra

BASTIDA IKASTOLA, DIPUTACION ETORBIDE 25-n 01330 - LABASTIDA (ARABA) egoitza duen enpresa, ARABAKO -ko Merkataritza Erregistroan inskribatuta dago, ., eta honako IFK hau du: F48083471 (aurrerantzean, enpresa) www.bastidaikastola.eus domeinuan kokatutako webgune honen jabea da.

Webgune honetarako sarbidea, nabigazioa eta erabilera librea eta doakoa da, baldin eta erabiltzaileak lege -ohar honen baldintzak betetzen baditu, eta indarrean dagoen legeria, ohitura onak eta Interneten eremuan normalean onartzen diren jokabideak mantentzen baditu. Webgunean edo haren bidez sar daitekeen orrialderen batean sartuta, erabiltzaileak berariaz adierazten du "lege -ohar" hau irakurri, ulertu eta onartzen duela. Jarraian aurkezten diren terminoak eta baldintzak onartzen ez badituzu, mesedez, utzi web -orria erabiltzeari; enpresak hori errespetatzen ez duten erabiltzaileentzat webgunera sarbidea mugatzeko eskubidea gordetzen du.

Datu pertsonalak

Enpresak webgunearen bidez eta ezarritako mekanismoen bidez borondatez eman nahi dituzten erabiltzaileen datu pertsonalak soilik izango ditu.

Edozein erabiltzailek edozein unetan baliatu ahal izango ditu indarrean dagoen araudiak bere datu pertsonalen inguruan aitortutako eskubideak mezu elektroniko bat dpo@basquekide.es idazten badu. Posta elektroniko honetara ere joan zaitezke zure eskubideei buruzko informazio gehiago eskatzeko.

Erabiltzaileak enpresari askatasunez, baiezkoaz eta borondatez komunikatutako datu pertsonalak datu-base automatizatuetan gorde daitezke, erabaki automatikoak aplikatu gabe. Datu horien jabetza enpresari dagokio soilik, eta horrek duten informazioaren konfidentzialtasuna, integritatea eta kalitatea neurri tekniko, antolatzeko neurri eta segurtasun-neurri guztiak bereganatuz bermatzen dute. Hori guztia Datuak Babesteko apirilaren 27ko 2016/679 araudi orokorrean ezarritakoarekin, horrekin lotutako gidalerroekin eta abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoarekin bat dator. Datuen kontserbazioa mugagabea da eta baliogabetu daiteke, horretarako prestatutako kanalen bidez.

Erabiltzaileen eta enpresaren arteko komunikazioak ez du kanal segururik erabiltzen eta igorritako datuak ez dira zifratzen, beraz, erabiltzaileei eskatuko zaie bereziki babestuak izan behar diren datuak ez bidaltzea. Datu horiek zeintzuk diren Araudi Orokorrak eta gaiari buruzko indarrean dagoen gainerako legeriak adierazten du. Izan ere, kanal bati aplikagarriak diren segurtasun-neurriak direla eta ez da oso gomendagarria datu bereziak bidaltzea.

Erabiltzaileak borondatez komunikatzen dituen datu pertsonalak isilpekotasun handienarekin tratatuko dira, eta bakarrik bildu diren helburuetarako eta erabiltzaileak berariaz jakinarazitakoetan erabiliko dira; dena pribatutasun-politika honetan azaltzen da.

Webgune honen bidez bildutako datu pertsonalak gure agente komertzialen esku utz ditzakegu, erabiltzaileak berariaz baimena ematen badu.

Lege-araudia

"Lege-har" hau, baita webgune honen gainerako edukia ere, une oro aplikatzen zaion legeria errespetatuz egin da, batez ere honako lege honen arabera: uztailaren 11ko Datu pertsonalak babesteko Legea eta 34/2002 Legea, Informazioaren Gizartearen Zerbitzuei eta merkataritza elektronikoari buruzkoa. Datuak edozein momentuan berrikusi ahal izango dira indarrean dagoen legeriaren edozein aldaketetara egokitzeko. Kasu horretan, eduki berria aplikagarria izango da aldaketak webgunean argitaratzen direnetik, eta erabiltzaileentzat eskuragarri egongo da.

Webgunearen erabilera, erabiltzaileen sarrera eta webgunean nabigatzea doakoak dira, baina webgune honen "lege-oharra" eta Espainiako legeria aplikatzeko berariazko onarpena eta betetzea eskatzen du.

Lotura-politika

Enpresa ez da erantzule izango erabiltzaileak webgune honen bidez beste webgune batzuetara helduta lor dezakeen edukiaz.

✓ Ez dute ordenagailua kaltetzen, ezta horren funtzionamendua moteldu ere.

Informazio gehiago lortzeko, ikusi zure nabigatzailearen argibideak eta eskuliburuak.

Gure webgunean sortzen dira hainbat funtziotarako:

Gure webguneak eskaintzen duen publizitatea pertsonalizatzeko erabiltzen dira, ikusitako edukiaren arabera eta iragarkiak agertzen diren maiztasunaren arabera.