Proiektuak

KIVA

Jazarpena sahiesteko eta ekiditeko, 2017tik aurrera eramaten ari garen proiektua.

HEZKIDETZA

Ikasleek emakumeen eta gizonen arteko benetako berdintasun iraunkorra sustatzeko prestatzen ditugu.

PENTSAERA KONPUTAZIONALA

Ikasleak prestatzen ditugu inguratzen gaituen mundu konputazionaleko aspektuei eta tresnei antzemateko, edozein motatako sistema, prozesu edo arazo ulertzeko eta ebazteko.

ROBOTIKA

Ikasleek jostailu-robotak programatzen ikasten dute.

ESKOLA AGENDA 2030

Ingurumen hezkuntza lantzen dugu, eskola jasangarria lortzeko bidean eta ikasleak ingurumenaz arduratzea bultzatzen duen programa.

PSIKOMOTRIZITATEA

Haurraren garapen kognitibo, emozional eta motorikoa bultzatzen da, mugimendua, sinbolismoa, adierazpena, harremanak... erabiliz.
Modu askean adieraziz, komunikatu eta erlazionatzeko aukera eskaintzen dio haurrari, honen garapen integrala bultzatuz.
Psikomotrizistak haurra garapen honetan laguntzen du, material eta esperientzia ezberdinak eskainiz eta ekintza eta elkarrekintzara gonbidatuz.

IKASTOLAREN PROIEKTU DIGITALA

Ikusi Bastida ikastolaren proiektu digitala.